Geen specifieke eisen
Wil je weten of dit keuzedeel ook beschikbaar is voor jouw opleiding? Klik dan hier voor informatie!
Gasten/cliënten/klanten hechten steeds meer waarde aan de beleving van de aangeboden dienstverlening. Bij het contact speelt het gedrag van medewerkers een essentiële rol. In dit keuzedeel gaat het om het leren inzetten van het bijbehorende gedrag zodat de beleving van de aangeboden dienstverlening positief vergroot wordt.
Tijdens dit keuzedeel komen de volgende ontwerpen aan bod:
Ook tijdens het keuzedeel Belevingsgericht werken, loop je stage. Als je een BOL of OVO student bent, dan vul je 6 dagen met BPV. Ook geldt voor BOL studenten, dat je 3 dagen bezig bent met je zelfstudie. Ben je een BBL student? In dat geval loop je 9 dagen stage, bij voorkeur in het leerbedrijf waar je je kwalificatie stage loopt. BBL studenten hoeven maar drie halve dagen te vullen met zelfstudie.
Je kunt het keuzedeel Belevingsgericht werken op de volgende locaties volgen:
Bij onvoldoende belangstelling voor een keuzedeel kun je ingedeeld worden op een andere locatie dan jouw voorkeur heeft.